Juha Hänninen Juha Hänninen tuntee tunnetta kiitollinen paikassa Eduskuntatalo.
1 hour ago
Valtteri Koivisto kävi vierailulla eduskuntatalolla. Käytiin keskustelua muun muassa yrittämisestä ja hankinnoista. Valtoin kuunnella, ehkä opin jotain. … See MoreSee Less
Otetaan nostalgiapäivitys. Eilen yhdessä kohtaamisessa erästä aikuistamiestä edelleen kiinnosti kovasti, miltä tuntui hävitä olympialaisissa Los Anglesissa? On ihmisillä hyvä muisti. Siitä ottelusta on nyt 42 vuotta. Ei se tuntunut hyvältä.
Selkeästi paremmalta tuntuu voittaa. Ihmiset eivät juurikaan koskaan kysy, että Juha mikä vuosi se oli, kun voitit kuubalaisen keskeytyksellä, siihen aikaan yhdessä maailman kovimmassa nyrkkeilyturnauksessa Berliinissä. … See MoreSee Less
Oli urheilu laji mikä tahansa sinne huipulle nouseminen vaatii muutakin kuin treenaaminen. Kukaan ei pääse olympialaisiin tuurilla lahjoja pitää olla.
Valitettavasti näitä länkyttäjiä löytyy jotka ovat katkeria siitä kun eivät itse ole elämässään kyenneet oikeen mihinkään….paitsi länkyttämään.
Kyllä 9-vuotiaan innolla seurattiin näitä kisoja!
Joni Nyman sieltä toi pronssia. Vähän myöhemmin ikimuistoinen Jyri Kjäll Barcelonassa. "Pahus!..Ei pysty."
Nyrkkeily on rehellisen taistelijan laji.
Ketään ei pysty huiputtamaan, ei itseäänkään.
Keskustan varapuheenjohtaja vai mikä hän olikaan sanaili puoluekokouksen yhteydessä keskustan olevan jakopuolue. Eli tulopuolesta ei tarvitse kantaa huolta kun vain jakaa kaikille kaikkea hyvää. Näihän Saarikko menetteli vv-ministerinä ollessaan. En kuullut koskaan hänen puhuvan rajallisista mahdollisuuksista.
Kiitos ja kunnia. Ilman sankarivainajia ja sotiemme veteraaneja emme olisi nauttimassa tästä hyvinvoinnista. Suurhyökkäyksen alkamisesta 82-vuotta. Suurhyökkäyksellä tarkoitetaan 9. kesäkuuta 1944 alkanutta Neuvostoliiton suurhyökkäystä Suomea vastaan jatkosodassa kesä–heinäkuussa 1944. Tällä Suomen oloissa ennennäkemättömän voimakkaalla hyökkäyksellä Neuvostoliitto pyrki sodan nopeaan ratkaisuun Suomen osalta ja vaatien ehdotonta antautumista. Puna-armeijan eteneminen kuitenkin saatiin lopulta pysäytettyä, ja 12. heinäkuuta Neuvostoliitto veti pois antautumisvaatimuksen ja ilmoitti valmiutensa aselepoon. Hyökkäys laantui ja Neuvostoliitto siirsi osan joukoistaan Saksaa vastaan, mutta aselepo tuli vasta 4. syyskuuta. … See MoreSee Less
Sotilaallinen ratkaisu oli lähellä – ja silloin neuvostojoukot olisivat edenneet aina Helsinkiin saakka – mutta saatiin diplomaattinen ratkaisu, kun Stalin alkoi tarvita joukkoja muualla.
Se miten huolehdimme kunniakansalaisistamme, ikääntyneistä, vanhuksista on meidän sivistysyhteiskuntamme mitta.
Meidän tärkein tehtävä on varmistaa asukkailleen turvallinen arki. On tärkeää sotepalvelujen lisäksi edistää asukkaiden hyvinvointia, terveyttä ja toimintakykyä. Tavoitteena on hyvä elämä ja onnellisuus. On tärkeää kuunnella kuntalaisia ja erityisesti kunniakansalaisia, heidän toiveensa ja tarpeensa, näin he pääsevät vaikuttamaan elämäänsä. Yhteisöllisyys ja osallisuus ovat tärkeitä, kun parannamme ikäihmisten asemaa. Aleksinkulma tulee säilyä eläkeläisten maksuttomassa käytössä. Yhteen tuleminen ja yhdessä oleminen, yhteisöllisyys on parasta syrjäytymisen ja yksinäisyyden ehkäisyä.
Suuri osa ikäihmisistä käyttää runsaasti, muitakin palveluja, kuin sotepalveluja. Tarvittavat palvelut tulee olla helposti saavutettavissa, joko lähellä, digitaalisesti tai joukkoliikenteen avulla. On myös tätä päivää, että palvelut tuodaan pyörillä asiakkaan luokse kotiin tai lähelle. On tärkeää, että ikääntyviä kuunnellaan, nyt se tapahtuu vanhusneuvosto kautta. Vanhuksia koskevissa asioissa voisi heillä olla myös puhe- ja läsnäolo-oikeus, heitä koskevissa asioissa. Ikäihmisten vaikutusten arviointi on myös paikallaan hyvin monessa asiassa. Heikommassa asemassa olevat ikäihmiset tarvitsevat erityistä tukea.
Säännölliset kotikäynnit mahdollistavat tarkan palvelutarpeen arvioinnin ja päivityksen. Ennaltaehkäisy on myös ikäihmisten hyvinvoinnin kannalta tärkeää, joka vähentää toimintakyvyn heikentymistä ja raskaiden palveluiden tarvetta. Se miten huolehdimme kunniakansalaisistamme ja vanhuksista on meidän sivistysyhteiskuntamme mitta. Turvallisen kotisi puolesta. … See MoreSee Less
Nyt jo yli 30 v terveydenhuollon palveluksessa olleena näen kyllä kehityksen suunnan. Kauniita sanoja sanotaan joka puolueesta, mutta tosiasia on se, että käytettävissä olevaa rahaa ei ole tai se ohjataan muualle. Vanhusten hoito on koko maassa keskimäärin ala-arvoista. Suurimmalla osalla päättäjistä ei ole mitään käsitystä nykytilasta. Omaishoitajuutta korostetaan ja kotihoidon palveluja. Itse omaishoitajatkin (usein puoliso) ovat itsekin jatkuvan palvelun tarpeessa. Kodinhoitajat ja yksityiset hoitolaitokset kilpailutetaan hengiltä säästöjen saamiseksi ja sitten niitä moititaan huonosta hoidosta. Tilanne ei tule paranemaan. Rahaa ei vain ole vanhuksille tarjolla. Vaalien lähellä on taas paljon lupauksia ilmassa vailla mitään konkretiaa. Tämä puhe ei ole ketään vastaan, ei varsinkaan sinua kohtaan Juha H. Kerron vain kentän kokemuksia. Vanhustenhoidon suunta oli valittu vuosia sitten yli puoluerajojen. Nuoli on alaspäin.
Meitä ei päästetä lääkäriin, nimitellään ja vähätellään oireita koska sairaanhoitaja on portinvartijana.
Eiköhän droonit, nousevat hinnat, ja erityisesti jatkuvat leikkaukset terveydenhoitoon huolestuta ihmisiä kautta maan! Suvivirren asema on jo turvattu hallituksen taholtakin.
Juha Hänninen Juha Hänninen tuntee tunnetta kiitollinen paikassa Paviljonki.
3 days ago
Kansallisen kokoomuksen viimeinen puoluekokouspäivä on alkamassa. Se alkaa perinteitä noudattaen aamuhartaudendella, joka päättyy Suvivirteen.
Kiitos ja kunnia. Heille jolle se kuuluu, ilman sankarivainajia ja sotiemme veteraaneja emme olisi tänään juhlimassa Jyväskylässä kansallisen kokoomuksen puoluekokouksessa. … See MoreSee Less
Valtteri Koivisto kävi vierailulla eduskuntatalolla. Käytiin keskustelua muun muassa yrittämisestä ja hankinnoista. Valtoin kuunnella, ehkä opin jotain. … See MoreSee Less
0 CommentsComment on Facebook
Otetaan nostalgiapäivitys.
Eilen yhdessä kohtaamisessa erästä aikuistamiestä edelleen kiinnosti kovasti, miltä tuntui hävitä olympialaisissa Los Anglesissa?
On ihmisillä hyvä muisti.
Siitä ottelusta on nyt 42 vuotta.
Ei se tuntunut hyvältä.
Selkeästi paremmalta tuntuu voittaa. Ihmiset eivät juurikaan koskaan kysy, että Juha mikä vuosi se oli, kun voitit kuubalaisen keskeytyksellä, siihen aikaan yhdessä maailman kovimmassa nyrkkeilyturnauksessa Berliinissä. … See MoreSee Less
10 CommentsComment on Facebook
Oli urheilu laji mikä tahansa sinne huipulle nouseminen vaatii muutakin kuin treenaaminen. Kukaan ei pääse olympialaisiin tuurilla lahjoja pitää olla.
Valitettavasti näitä länkyttäjiä löytyy jotka ovat katkeria siitä kun eivät itse ole elämässään kyenneet oikeen mihinkään….paitsi länkyttämään.
Kyllä 9-vuotiaan innolla seurattiin näitä kisoja! Joni Nyman sieltä toi pronssia. Vähän myöhemmin ikimuistoinen Jyri Kjäll Barcelonassa. "Pahus!..Ei pysty." Nyrkkeily on rehellisen taistelijan laji. Ketään ei pysty huiputtamaan, ei itseäänkään.
View more comments
On ihmisillä hyvä muisti. … See MoreSee Less
2 vuotta sitten
www.facebook.com
3 CommentsComment on Facebook
Juha on aina ollut ok tyyppi, mitä hänet tuntenut ehkä 40 v.
Mitä mieltä olet Kokkolan pojasta Christer Corpi (Ymmärtääkseni hän oli syntyjään Kokkolasta)??
He ovat jälleen löytäneet toisensa. … See MoreSee Less
14 CommentsComment on Facebook
Kolmen suuren hallitus 💪🏻
Rahanpainokone hankkeilla…?
Keskustan varapuheenjohtaja vai mikä hän olikaan sanaili puoluekokouksen yhteydessä keskustan olevan jakopuolue. Eli tulopuolesta ei tarvitse kantaa huolta kun vain jakaa kaikille kaikkea hyvää. Näihän Saarikko menetteli vv-ministerinä ollessaan. En kuullut koskaan hänen puhuvan rajallisista mahdollisuuksista.
View more comments
Kiitos ja kunnia. Ilman sankarivainajia ja sotiemme veteraaneja emme olisi nauttimassa tästä hyvinvoinnista. Suurhyökkäyksen alkamisesta 82-vuotta. Suurhyökkäyksellä tarkoitetaan 9. kesäkuuta 1944 alkanutta Neuvostoliiton suurhyökkäystä Suomea vastaan jatkosodassa kesä–heinäkuussa 1944. Tällä Suomen oloissa ennennäkemättömän voimakkaalla hyökkäyksellä Neuvostoliitto pyrki sodan nopeaan ratkaisuun Suomen osalta ja vaatien ehdotonta antautumista. Puna-armeijan eteneminen kuitenkin saatiin lopulta pysäytettyä, ja 12. heinäkuuta Neuvostoliitto veti pois antautumisvaatimuksen ja ilmoitti valmiutensa aselepoon. Hyökkäys laantui ja Neuvostoliitto siirsi osan joukoistaan Saksaa vastaan, mutta aselepo tuli vasta 4. syyskuuta. … See MoreSee Less
3 CommentsComment on Facebook
Sotilaallinen ratkaisu oli lähellä – ja silloin neuvostojoukot olisivat edenneet aina Helsinkiin saakka – mutta saatiin diplomaattinen ratkaisu, kun Stalin alkoi tarvita joukkoja muualla.
youtu.be/6l25NBRmmHQ?is=MvtPi0n2R1xIZjZd
Se miten huolehdimme kunniakansalaisistamme, ikääntyneistä, vanhuksista on meidän sivistysyhteiskuntamme mitta.
Meidän tärkein tehtävä on varmistaa asukkailleen turvallinen arki. On tärkeää sotepalvelujen lisäksi edistää asukkaiden hyvinvointia, terveyttä ja toimintakykyä. Tavoitteena on hyvä elämä ja onnellisuus. On tärkeää kuunnella kuntalaisia ja erityisesti kunniakansalaisia, heidän toiveensa ja tarpeensa, näin he pääsevät vaikuttamaan elämäänsä. Yhteisöllisyys ja osallisuus ovat tärkeitä, kun parannamme ikäihmisten asemaa. Aleksinkulma tulee säilyä eläkeläisten maksuttomassa käytössä. Yhteen tuleminen ja yhdessä oleminen, yhteisöllisyys on parasta syrjäytymisen ja yksinäisyyden ehkäisyä.
Suuri osa ikäihmisistä käyttää runsaasti, muitakin palveluja, kuin sotepalveluja. Tarvittavat palvelut tulee olla helposti saavutettavissa, joko lähellä, digitaalisesti tai joukkoliikenteen avulla. On myös tätä päivää, että palvelut tuodaan pyörillä asiakkaan luokse kotiin tai lähelle. On tärkeää, että ikääntyviä kuunnellaan, nyt se tapahtuu vanhusneuvosto kautta. Vanhuksia koskevissa asioissa voisi heillä olla myös puhe- ja läsnäolo-oikeus, heitä koskevissa asioissa. Ikäihmisten vaikutusten arviointi on myös paikallaan hyvin monessa asiassa.
Heikommassa asemassa olevat ikäihmiset tarvitsevat erityistä tukea.
Säännölliset kotikäynnit mahdollistavat tarkan palvelutarpeen arvioinnin ja päivityksen. Ennaltaehkäisy on myös ikäihmisten hyvinvoinnin kannalta tärkeää, joka vähentää toimintakyvyn heikentymistä ja raskaiden palveluiden tarvetta. Se miten huolehdimme kunniakansalaisistamme ja vanhuksista on meidän sivistysyhteiskuntamme mitta. Turvallisen kotisi puolesta. … See MoreSee Less
13 CommentsComment on Facebook
Juha kannaisi kyllä vaihtaa puoluetta.
Nyt jo yli 30 v terveydenhuollon palveluksessa olleena näen kyllä kehityksen suunnan. Kauniita sanoja sanotaan joka puolueesta, mutta tosiasia on se, että käytettävissä olevaa rahaa ei ole tai se ohjataan muualle. Vanhusten hoito on koko maassa keskimäärin ala-arvoista. Suurimmalla osalla päättäjistä ei ole mitään käsitystä nykytilasta. Omaishoitajuutta korostetaan ja kotihoidon palveluja. Itse omaishoitajatkin (usein puoliso) ovat itsekin jatkuvan palvelun tarpeessa. Kodinhoitajat ja yksityiset hoitolaitokset kilpailutetaan hengiltä säästöjen saamiseksi ja sitten niitä moititaan huonosta hoidosta. Tilanne ei tule paranemaan. Rahaa ei vain ole vanhuksille tarjolla. Vaalien lähellä on taas paljon lupauksia ilmassa vailla mitään konkretiaa. Tämä puhe ei ole ketään vastaan, ei varsinkaan sinua kohtaan Juha H. Kerron vain kentän kokemuksia. Vanhustenhoidon suunta oli valittu vuosia sitten yli puoluerajojen. Nuoli on alaspäin.
Meitä ei päästetä lääkäriin, nimitellään ja vähätellään oireita koska sairaanhoitaja on portinvartijana.
View more comments
Asiaa. … See MoreSee Less
17 CommentsComment on Facebook
Juuri tällainen on ihmisen mieli. 🤗
Voi sen niinkin tulkita
👍
View more comments
Tänään on oikein hyvä päivä. … See MoreSee Less
4 CommentsComment on Facebook
Kaunista Oulua👍🍓
Hyvää ja Päivää.
Kerran olemme tosiasian edessä. Kaikilla on lähtö edessä. Elämä täällä maan päällä päättyy. Oletko valmis? … See MoreSee Less
18 CommentsComment on Facebook
Aamen Hyvä Muistutus Tosiasia.
Aamen näin se on🙏
View more comments
Me olemme valmiit. … See MoreSee Less
0 CommentsComment on Facebook
Näin se on. … See MoreSee Less
283 CommentsComment on Facebook
Suvivirsi kuluu meille .
JUHA 😍KIITOS TÄSTÄ🙏🏻🇫🇮🙏🏻🇫🇮😍
Eiköhän droonit, nousevat hinnat, ja erityisesti jatkuvat leikkaukset terveydenhoitoon huolestuta ihmisiä kautta maan! Suvivirren asema on jo turvattu hallituksen taholtakin.
View more comments
Kansallisen kokoomuksen viimeinen puoluekokouspäivä on alkamassa. Se alkaa perinteitä noudattaen aamuhartaudendella, joka päättyy Suvivirteen.
Kiitos ja kunnia. Heille jolle se kuuluu, ilman sankarivainajia ja sotiemme veteraaneja emme olisi tänään juhlimassa Jyväskylässä kansallisen kokoomuksen puoluekokouksessa. … See MoreSee Less
4 CommentsComment on Facebook
Vois jo siirtyä 2020 luvulle
Kalastatko ääniä näin kokoomukselle? Vaan mikä on motiivisi?
mikä on puolueen uusi nimi……"Kansallisen kokoomuksen viimeinen puoluekokouspäivä on alkamassa"…..🧐